8 December

I dag har jag spenderat dagen i pepparkakeland...

Vill man inte bara käka upp det med bomull och allt? Alternativt flytta in?
Vad har mer hänt i dag då? Jo Håkan och Vide försov sig till inskolningen och jag känner mig lite småbitter över att han inte valde att sjusova en dag när jag var ledig.
På tal om ledighet så är jag det nu. I tre hela dagar! Jo det är helt sant. Morgondagen kommer innehålla lite inskolning och en hel del städande för på lördag kväll kommer det hem ett gäng renar till mig och då får det inte finnas något skit i hörnen inte höhö.


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Superfint!

2011-12-08 @ 18:36:54
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: sändy

å vikken fin! <3

2011-12-08 @ 21:37:54
Postat av: Louise

Men hallå vilket läckert pepparkakshus! Jag hade inte tänkt ha något i år men nu blev jag ju sugen när jag såg ditt fina :)

2011-12-09 @ 12:32:32
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0