9 December

I dag är nog dagen då jag blev tant på riktigt. Vide sov nämligen till strax efter nio nu på morgonen och jag muttrade surt när jag tittade på klockan att nu är ju heeela dagen borta(!) Jag skrev ju liksom senast i går att jag crejvade efter en sovmorgon och när jag väl får det så är inte det heller bra. Jag känner mig med andra ord som en tant ut i fingerspetsarna!
Nog pratat om mina tantfasoner! Just i detta nu så frukostmyser jag och Vide och om inte alls för lång stund så ska vi ge oss ut i regnrusket för att rulla bort till förskolan för inskolning. Det står en lunch på menyn(höhö) så i dag slipper jag tänka själv i alla fall vid en måltid.
Vad kommer ni ha för er den här fredagen?

Till sist så tänkte jag att ni skulle få ett hett tips. Gå inte och lägg er med blött hår för det kan sluta precis hur som helst...
Så här till exempel

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Vad är skillnaden? ;)

2011-12-09 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0