En liten kvällsuppdatering

Oj vilken dålig uppdatering det har varit här i dag men det hjälpte tyvär inte med kexchoklad förut i dag (fast det hindrar inte mig från att klämma en till just i detta nu) utan jag har fått spenderat dagen på soffan. Tog mig till slut i kragen och pallrade mig till jobbet trots allt och piggnade faktiskt till på vägen dit så det var väl lite frisk luft som behövdes. I morgon är jag ledig och första delen av dagen ska spenderas på blåklockan för inskolning. Fast jag antar att jag inte får vara i Vides hasor i morgon utan får lämna honom ett tag så vi får se hur det går.
Nu ska jag och min bättre hälft götta ner oss i soffan framför veckans brott.
Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt fin kväll så hörs vi i morgon.

Inga skojiga bilder på lager så ni får en lite sammanbiten bild på mig från i lördags höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0