Lördagsbravader

Jag har visst inte hunnit blogga så mycket i dag heller. Sånt blir det liksom. Jag har hur som haver haft en jättebra dag. Julmarknaden hade ju iofs varit hundra gånger trevligare om det inte blåst storm och regnat men man kan ju inte få allt här i världen. Vi köpte världens godaste bullar (som jag tyvär inte hann fota innan jag slukade. kattastroooof) och Vide fick en söt uggla som ewe knåpat ihop. Den har jag inte heller hunnit fota men det får bli morgondagens projekt helt enkelt. Kvällen den har spenderats på jobbet (vart annars?).
Jaha nu har jag snart ägnat ett helt inlägg åt ingenting. Bäst att sluta medan jag kan.
Vi hörs i morgon eftermiddag (ja jag ska jobba i morgon också tur att man har sysselsättning på helgerna för hur skulle det annars gå?)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Härlig bild! :)

2011-12-04 @ 00:35:34
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0