1 Februari

Hallå mina vänner!
Här händer det inte allt för mycket just nu. Vide ligger och sover och jag sitter vid datorn (ni har väl hört den här visan ett antal gånger förut)
Så vi går rakt på dagens bild från listan. I dag är det dag 5 och jag ska lägga ut en gammal bild på mig själv.

Det här var den äldsta jag kunde hitta på mig själv på den här datorn (för släpa mig till datarummet och slå igång Håkans burk orkar jag då rakt inte)

Syrran, Jag, Johanna
Jag vill minnas att det här är början på 2006. Januari eller februari kanske? Help me out sister!


Kommentarer
Postat av: elena

Åh, som är så roligt=) Du får köpa boxarna och titta från början!! Det är ju himla roligt alltså=)=)

2011-02-01 @ 12:39:14
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0