11 Februari

Hallå!
Nu är man nästan människa igen men jag kanske inte ska ropa hej för senast jag gjorde det fick jag ju bakslag och fick ligga som en klubbad säl igen. Vilken jävla vecka! I går fick jag ju vara själv med Vide eftersom Håkan var tvungen att gå till jobbet och det gick ju allt annat än bra eftersom jag knappt orkade lyfta honom upp i matstolen utan att gå av på mitten. Som tur var var han inte och klättrade så mycket överallt i går och höll sig mest på golvet så jag låg bara som ett lik på soffan och orkade knappt lyfta huvudet. Kände mig som världens sämsta mamma! 
I dag är Vide hos sin farmor så nu vet jag i alla fall att han får den uppmärksamhet han behöver och blir ordentligt bortskämd medans jag får vila upp mig. 
Tack och lov så har Vide klarat sig från att bli smittad! 

Känns jobbigt att inte ha kunnat blogga någonting på flera dagar (datanörd som man är). Var inne och kollade statistiken och det har ändå varit över hundra här inne varje dag trots att jag inte uppdaterat. Ett tips är ju att lägga till mig på bloglovin så missar ni inga av mina fantastiska och otroligt läsvärda *host* inlägg.

Klicka på bilden för att lägga till mig på bloglovin!


Kommentarer
Postat av: Helena

Va skönt det då!=)

Oj, jag som har pepprat bloggen med MASSOR av inlägg de senaste 2 dagarna=D Blir så ibland när man har tråkigt=)

Ja jag förstår det, så självklart egentligen! Solklar HF ju!

2011-02-11 @ 13:05:10
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad skönt att du blivit bättre. Jag ringde förut men det var ingen som svarade, ta nu igen dig så hörs vi ikväll.

Kram

2011-02-11 @ 14:29:09
Postat av: cammie

ja visst va dom söta. hihi.. bra du ärpå bättringsvägar, tur att vide inte åkt på nåt ändå! =)

2011-02-11 @ 14:39:20
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: AnnA

tog alvedon igår och körde med sån där vetekudde, eller vad det heter.. men efter jag svalt ner den förbannade tabletten kom den upp lika fort :S ja, jag har skirivt en 7mil lång berättalse på bloggen om vad som hände :p

Skönt att Vide har klarat sig, finns väl inget värre när det kniper i magen på de små och de är ledsna och kräks, uscha :S

2011-02-11 @ 15:49:32
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0