21 Februari

Godmorgon på er!
Vide och jag lyssnar på musik just nu och han blir som tokig. Står upp vid tv-bordet och diggar järnet samtidigt som han bankar med händerna i bordsskivan. En blivande trummis kanske? Måste försöka få detta på film för han ser så jäkla go ut.
Annars har vi inte hunnit göra mer än äta frukost här och Vide har klämt i sig en dubbelmacka och en portion havregrynsgröt. Gött att han äter "vanlig" gröt nu så slipper man köpa den där dyra pulverskiten. Jag är så löjlig men det är en sån underbar känsla när han äter något som jag har lagat ihop själv (även om det bara är sleten havregrynsgröt som jag ställt in i micron och rört runt lite i...)

Mat är gott!

Kommentarer
Postat av: Malin Östergren

Vad intressant din blogg verkar! kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! (: Hoppas du har en kul vardag :p

2011-02-22 @ 21:12:08
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0