3 Februari

Go kväll!
Tack så jätte mycket för alla kommentarer på designen! Jag behöver nog fortfarande vänja mig men som sagt ORKAR inte pilla med det på ett tag nu höhö.
Orkar egentligen inte sitta här heller för det har varit en hektisk dag i Göteborg. När vi skulle åka tåget hem visade det sig att vi skulle missa bussen i Herrjunga så vi fick åka ända till Skövde och ta bussen därifrån till Lidköping där vi fick knö in oss allihop (och två vagnar) i brorsans lilla skitbil. Inte kunde vi ringa Håkan heller för våran bil stod ju så fint i Järpås eftersom jag och mamma tog den i morse. Ja herregud men det löste sig ju till slut.
Som tur var har Vide varit en solstråle hela dagen och verkade tycka det var himla spännande att åka tåg och premiäråka sittdelen till vagnen.

Slänger upp bilder i morgon men så länge får ni se bästa bilden från mammas kamera


Väldigt fint tak vi hade i vårat tåg. Tycker ni inte det?

Godnatt vi hörs i morn!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker det ser jättefint ut! Jag är klar med allt annat förutom headern, jag får fan inte till det bara!

2011-02-03 @ 21:39:45
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: åh vad underbart med människor som inte är så fina i kanten! det är ju faktiskt fascinerande! lyckligtvis har jag en sambo som är lika fascinerad som jag, så vi brukar stå och klämma tillsammans ibland. jag blev också tappad i golvet när jag var liten, det kanske finns ett samband?



vilken resa förresten! och ett mycket vackert tågtak må jag säga!

2011-02-04 @ 01:03:41
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Malin

haha fin bild =)

2011-02-04 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0