5 Februari

Godmorgon!
I dag gick jag upp oroväckande tidigt eftersom Vide kände för att vakna redan 07.30 i dag igen. Vad är det för trams han har börjat med egentligen? Var till och med tvungen att tända lampor. Huuu!
Jag har i alla fall sett på ett avsnitt Glee och ätit frukost och Vide har precis somnat igen så nu ska jag väl nörda lite framför datorn är det tänkt.

Tack för era synpunkter på designen! Många verkar gilla tegelväggen, det gör även jag, så den får stanna så länge (tills jag tröttnar igen...)

Har ju helt glömt bort den där listan jag betade av så den får jag ta tag i igen. Bild nr 7 är det som står på tur och det ska vara en bild jag aldrig lagt upp. Finns ju hur många som helst som aldrig lagts ut så det är väl bara att ta en ur högen helt enkelt.



Den här läckra bilden på mig och Diana från nyår lades aldrig upp. Undrar varför...


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Men tack :)

2011-02-05 @ 10:54:50
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Bella

Hihihi, snygg bild :D

2011-02-06 @ 19:10:46
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0