Bild nr 14

Det ska vara en bild som påminner mig om gamla tider och det får bli den här på mig och min syster från juldagen 2005.



Den får mig att minnas den där perioden (som säkert alla har) där vi var ute nästan varje helg och hamnade på knäppa fester, dagen efter flum när man skrattade så man fick kramp i magen och bara levde livet helt enkelt. Är väldigt glad att jag haft en sådan period i mitt liv men jag saknar den inte för fem öre. Nu lever den bara kvar i mitt minne.
 Den här kvällen då bilden togs var i alla fall väldigt speciell för det var kvällen då jag träffade Håkan. Från och med den här kvällen började mitt liv ändras till det det är i dag.


Kommentarer
Postat av: sandra

men hjälp vad lika ni är!

2011-02-26 @ 18:22:52
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0