Dålig uppdatering...

Ja herregud vart har den här dagen tagit vägen egentligen? Tiden bara springer i väg.
Mamma har varit här och grejat lite och är kvar fortfarande. Vide verkar faktiskt lite piggare trots snuvan så det blir nog gbg i morgon trots allt.
I dag har jag mest suttit vid datorn faktiskt. Är sugen på ny bloggdesign och håller på och letar inspiration. Nu har jag en idé så får vi se hur det blir. Är sugen på något ljusare och gladare.

Dag 6 är det i dag också så jag ska ju bjuda på en bild på mig och en vän jag inte varit med på länge och det är Sandra.


Det var ju helt omöjligt att hitta en bild på bara oss två (på den här datorn) så det fick bli den här gamla och knäppa. Var som sagt väldigt längesen vi sågs nu men på fredag kanske man har tur och får ett besök av denna lilla dam.


Kommentarer
Postat av: Louise

Försöker fixa min bloggdesign oxå! Man blir lite lätt galen! Hahahaha!

2011-02-02 @ 19:19:12
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: sandra

Kunde du som sagt inte hitta en bättre bild...

Hoppas att jag är ledig på fredag men som det ser ut nu så är det mörkt.. Ska försöka jobba på så mycket som möjligt i morgon =)

2011-02-02 @ 22:21:16
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0