Fika, promenad och champange

Så där nu sitter jag i min kära soffa igen. Dagen har gått fort! Jättemysig fika på förmiddagen med massa mammor och barn och direkt efter det gick jag en promenad med Eve och Fjällan men ingen av oss var väl görsugna på någon längre runda så det fick bli en snabbis (i buskarna höhö).
Nu har jag slängt Vide i säng igen för han var nog inte färdigsoven men än har han inte somnat och det tror jag nog inte att han kommer göra heller. Envisa get...
När Håkan slutar ska vi i alla fall åka och storhandla för så här tomt är det i våran kyl.

Hallå!...Hallå! Eko eko...


Ja August som du ser så är din champange fortfarande kvar sen nyår så det är bara att komma hit och skåla om du har lust!


Kommentarer
Postat av: Tanten

Hahaha, tror fan att du är så fin och smal... ;-) men du, hur är det med alkoholproblemen? Förlåt, jag var liksom bara TVUNGEN!

Jag hade fått allvarliga problem om jag skulle fixat en middag med det jag hittade där, har du ägg? i så fall blir det en omelätt med ost och oliver och en öl till det! Förrätten blir köttsoppa med ostchips. Hmmm, champagn kan man ju dricka med jordgubbar... Har du några jordgubbar i kylskåpet?

Må bäst!

2011-03-01 @ 01:51:08
URL: http://tantmarit.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Hihi, jag förstår att ni behöver fylla på där o jag tänkte pika dig men såg att Tanten redan hunnit före. ;-)

2011-03-01 @ 18:48:21
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0