Jag är med och tävlar

Jag brukar inte vara med i bloggtävlingar för det är oftast 1000 saker man måste göra för att delta, typ gilla på facebook, länka hit, gå in på en sida dit och sånt orkar jag inte med. Den här tävlingen hos Helen Torsgården tänkte jag däremot delta i för allt man behövde göra var att länka i sin blogg och det orkar faktiskt lata jag att göra. Det var en massa smått och gott man kunde vinna så nu kör jag! Den här bloggen är även ett hett tips för dig som gillar smink.

Klicka på bilden för att komma till bloggen och inlägget

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack!



Ja visst piggar det upp med tulpaner, vill gärna ta in vårblommor nu så här i slutspurten på vintern o rivstarta våren. :-)

2011-02-21 @ 14:55:06
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Helena

Oj oj! Det va många=) Isa fick pannkaka idag istället hon med och hon orkade bara 1! Men det var en stor pannkaka=) Hon gillade det jättemkt! Hon fick grädde och hallonsylt till.. Inte det nyttigaste kanske, men va fan då!=)

2011-02-21 @ 18:06:58
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0