Motion och choklad

Nu har jag landat här hemma i soffan igen. Efter öppna förskolan passade jag på att ta en promenad på banvallen medans Vide sov (sorry fnulan du får nog stå ut med mitt nya hurtiga jag). Trots att solen sken förvandlades jag snart till en vandrande isbit. Sprang in på Sahlins och värmde näsan en sväng och råkade visst köpa choklad...oj då. Men det är man väl värd när man är ute och motionerar varannan onsdag vart tredje skottår eller hur?
Nu har vi precis klämt i oss lite lunch här och snat ska jag ta tag i skiten jag kallar mitt hem. Snart så...alldeles strax...

Fint men svinkallt

Kommentarer
Postat av: marie

Haha, dina inlägg får mig ofta att fnissa. Du är bäst!! :D

2011-02-23 @ 16:44:10
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Vad vackert det såg ut på din motionsrunda, fin natur piggar upp att gå i. O klart du var värd en chokladkaka, du vann ju över gubben! ;-)



Kram på dig!

2011-02-23 @ 20:49:57
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0