10 Januari

Tja!
Här har vi haft en slapp morgon. Vide fick frukost, ny blöja och kläder sedan fick han leka med sina leksaker medans jag tog en låååång frukost framför ett avsnitt av Glee. Så himla skönt att han kan roa sig själv. Han kryper runt, skrattar, misshandlar julgranen, drar i sladdar fast han inte får, trycker på knappar på stereon fast han inte får. Han kryper fram och tittar över axeln med en lurig min för han vet ju att han inte får vara där och pilla. Lilla älsklingen. Sedan en vecka tillbaka vet han vart lampan är om man frågar och nu kan han klappa kaka också (fast det är han inte lika bra på som att hitta lampan hehe) Tre tänder har han nu också och tre till som tittar fram vilken dag som helst.

Sötis i dag med coola brallor som han fick av sin mormor i julklapp 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja vi gjorde marscherna för 2 veckor i taget ett taget.. Men det blev tråkigt ;) men bra!! Inte så mycke tjafs o inte så mycke McDonalds haha!



Jag ska börja sälja mina kläder endast i bloggen igen!! Det gick bättre då :) så fr 10 feb är det samma igen. Samma priser som jag hade innan med, det är det bästa :)

Kram

2011-01-10 @ 12:14:46
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0