19 Januari

Idag är det inte min dag! För det första så har jag fått mensvärken from hell som gör att jag får svimmningsattacker så fort jag ställer mig upp och för det andra råkade jag välta ner en parfymflaska som krossades mot badrumsgolvet. Fick den i julklapp av pappa och har väl hunnit använda den en gång. Som grädde på moset har jag även lyckats förstöra mina nya jeans med fläckar som inte går bort. Helvetesjävlaskit!
Dagen har ju ändå bara börjat så det hinns säkert med fler katastrofer. Håkan och jag ska ju åka och handla i eftermiddag så bli nte förvånade om jag blir överkördav en kundvagn eller nåt.

Vi toppar väl hela inlägget med en bild på min katastrofala frisyr. I call it två fingrar i kontakten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0