2 Januari

Hallå där!
Här har man inte bloggat på hela helgen men så blir det när man firar in det nya året med dunder och brak och inte går och lägger sig fören kl 05...
Kanonlyckat blev det och jag har massa bilder jag ska lägga ut senare.
Idag har jag jobbat min första dag på över ett år. Gick ju hyfsat smärtfritt fastän vi blev en för lite, grötkarotterna åkte ur matvagnen och frös fast och jag fick ett hack i fingret. Klanten nr ett är tillbaka liksom.
Nu i eftermiddag har svärisarna varit här och fikat och sett på film men jag var för trött så jag däckade i sängen. Nu ska snart Vide nattas och jag ska laga mat innan jag svälter ihjäl over here.

Fikat

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: vsg:) och tack detsamma:)

2011-01-02 @ 20:14:48
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad gott det ser ut =) Gott nytt år på er!

2011-01-02 @ 20:52:09
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0