22 Januari

Hallå hallå!
Här sitter jag och päser i soffan och har ena ögat på Vide, andra ögat på datorn och...eh mitt tredje öga på teven samtidigt som jag äter frukost. Multitasking!!!
Lite senare i dag ska vi till svärisarna och käka. Skönt att slippa komma på någonting själv att laga. Sedan blir det jobb för min del 16.30-21.00 och det ser jag fram emot. Har ju varit ledig en helg nu plus två veckor så det har verkligen kännts som att man har varit ledig haha.
Kommer försöka tidsinställa några inlägg så ni har någonting att glo på här idag. Bland annat kommer jag visa första bilden på mig som jag fick av stoffe i går. Missa inte det höhö.

Nu börjar lillefis bli lite gnällig så det är nog dags för honom att sova lite snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0