26 januari

Morsning korsning.
Här har det vart tomt i dag minst sagt. Har haft lite annat för mig än att sitta vid datorn som omväxling och det har varit riktigt gött. På förmiddagen var vi på öppna förskolan som har dragit igång igen och efter det gick vi hem och fick lite i magen och sedan bar det ut på långprommenad med fjällan och Leo. Skönt att röra lite på fläsket emellanåt. På hemvägen kilade jag in på shalins för att köpa en kavel. Hade tänkt baka bullar i går och hade för en gångs skull alla ingridienser hemma. Släpade ner det tunga åbäket till hushållsassistent som vi fick i julklapp och tänkte att äntligen ska här bakas! Men så hade jag ju såklart ingen kavel? WTF liksom!
Jaja nu är jag en kavel rikare och självklart slant det ner lite annat också...

Tycker faktiskt att jag är värd lite fika efter den fläskiga prommenaden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du äta alla dom!??!

2011-01-26 @ 16:18:18
Postat av: syrran

bara fyra! man ska ju klämma i sej alla sex på en gång ;P

2011-01-26 @ 17:22:18
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0