31 Januari

Dag 4.
En bild från en konstig tid i mitt liv.


Bilden är tagen julen 09. Jag är gravid i drygt tredje månaden. Borde vara hur lycklig som helst men allt var ett helvete. Hade precis blivit sjukskriven och kände mig värdelös som inte kunde jobba. Tyvär väntade mig ett halvår med konstant smärta, kryckor, rullstol, halbränna, graviditetshepatos och till följd av det en massa provtagning. Man kan lugnt säga att det här var en konstig period i mitt liv.
Men självklart var Vide värd alla smärta och elände <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Uh ja...kommer själv ihåg min jobba period, speciellt i början av graviditeten. Inlagd på sjukhus, CVK, dropp, konstant illamående från h*lvete, halsbränna och så vidare... Men som du skriver så var det värt det i slutändan :-D Förstår verkligen det där med att känna sig värdelös för att man inte jobbar. Jag kämpar med det dagligen och har gjort det sedan jag tog studenten. I och med min värk så har jag inte kunnat jobba... Hjälper ju inte att man blir bemött som en totalt värdelös individ som inte VILL jobba av bland annat AF och FK :-( Vad vet de...

2011-01-31 @ 22:08:02
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0