4 Januari

Morsning korsning!
Här sitter jag och slappar lite. Om en stund blir det till att lägga i högsta växeln och packa ihop mig och lilleman för jag ska på möte i Vara och då får han snällt följ med. Kommer säkert gå som smort för han är på extra soligt humör i dag och gnällde inte ens när jag lade honom i sängen så han fick sova lite innan vi åker. Får se hur länge mötet varar och hur roligt det är på en skala men det blir ju några timmar mindre att skrapa ihop. Jag har i alla fall bara nio timmar kvar att jobba den här månaden och det finns ju tre helger kvar att ta av så det ordnar sig säkert.
Hepp nu ska jag plöja runt lite här

Vi slänger väl in en bild på moi och Diana från nyårsfesten. Livet är som en peruk i dag åkte en av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0