Konstiga saker Håkan gör del 1

Ja ni som har följt min blogg ett tag eller som kanske till och med känner mig utanför the world wide webb vet ju att min sambo Håkan är lite "special special". Jag menar det finns ju en anledning till varför han har en egen kategori här på bloggen...

Vi skaffade för ett tag sedan en digital termometer, som visar inne och ute temperatur, som Håkan satte upp i tv rummet. Tydligen har han tyckt att den visat så låga temperaturer (hallå det är vinter älskling) och undrat om det verkligen kan stämma. Så han snodde med sig en termometer från jobbet för att kontrollera att den visade rätt






Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha

2011-01-12 @ 13:33:18
Postat av: jessica

hahaha =) sån kategori borde jag ha hahaha... saker som jag får för mig och gör =).



Men var dom dyra? termisarna haha... =) Jo fan jag har knubbiga ben.. syns inte, Jimmy tog väll kortet fel då haha =) får trycke ner fläsket i byssorna så att man får plats =).

2011-01-12 @ 14:14:25
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0