Vides första ord

Nä nu skiter vi i det här tramset om att jag inte tänkte blogga någonting mer i dag. Vide har nämligen sagt sitt första ord. Självklart är det mamma <3 (sju månader av hjärntvättning har äntligen gett resultat)
Han säger det än så länge bara när han är grinig. Han satt i matstolen första gången det hände i kväll och Håkan matade honom också tog gröten slut. Håkan gick i väg för att värma lite mat också gick jag fram och gav honom lite vatten så länge och gick tillbaka till spisen (jo jag fick laga maten själv..) också blev Vide ledsen och sa mamamama. Vi skrattade lite och sa att det lät ju som att han sa mamma. Då sade han det igen och vi blev alldeles paffa! Precis innan jag nattade honom ett tag efter så tröttnade han på att leka på golvet och kröp gnällandes mot mig som han brukar fast i kväll sa han mammamammamamma. Så sött så hjärtat kniper!

Liten blir stor

Kommentarer
Postat av: Louise

Så kul!!!! Visst känner man sig stolt! :)

2011-01-23 @ 20:55:13
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh vad roligt :-D Ser med spänning fram emot första ordet här. Försöker få det att bli "pappa". Det var mitt första ord och det skulle även göra sambon överlycklig :-) Vilken fin matta förresten! Var har ni hittat den?

2011-01-23 @ 23:24:39
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0