12 Juli

God morgon!
Här sitter jag och Håkan i soffan och äter frukost medans Vide springer runt och spelar allan. Får se vad vi hittar på i dag. Just nu skiner solen i alla fall så jag är ju bra sugen på att slänga mig på soldynan och steka lite. Många av er undrar vad Håkan egentligen gjorde med soffan och det gick till som så att jag hade glömt den gamla svettiga soldynan ute i regnet och Håkan tyckte det var en bra idé att släpa in den och lägga den på tork på soffan(!) Det resulterade ju i en dyblöt och missfärgad soffa eftersom dynan färgade av sig. Dynan hade ju lika gärna kunnat ligga ute och hade torkat på nolltid så fort solen tittat fram igen.
Ja ja nog ältat om det!
Vad hittar ni på i dag då? Har ni semester än?

Måste bara visa den här söta bilden på världen goaste knäppis <3

Kommentarer
Postat av: cammie

men ooh, hur söt får man bli!? =)

2011-07-13 @ 22:26:33
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0