14 Juli

Hej hopp!
Herregud alltså. I dag låg vi och trynade hela familjen till 11.30! Då lade sig i och för sig inte Vide förren vid 22.30 i går dock eftersom vi var i Lerdala och grillade men ändå. Nu sitter Vide med våffla i ena näven och macka i den andra och mufflar i sig. Jag var ju bara tvungen att blogga först och sedan ska jag ställa mig och steka american pancakes till mig och Håkan innan vi svälter ihjäl (och känner jag Vide rätt vill han nog också ha höhö)
I dag verkar vädret bli ganska så skit så jag ska passa på att städa. Så jääävla roligt men det måste ju göras bara.
Tack för alla era kommentarer också! Blir så mycket roligare att blogga när man har så fina läsare ;)

Glad Kristin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0