26 juli

Hej mina fina!
Ville bara säga att jag har det så jädra gött här på öland. Tyvär är det ganska datorfritt men det kanske är nyttigt för en sån som mig höhö.
Jag hoppas ni har det fint. Saknar er alla! Ville väl mest bara säga att jag har tidsinställt inlägg tills i morgon och ska försöka göra det dagarna framöver så ni får någonting att se på här. Ni var ju ändå 75 personer inne i går och jag har ändå inte uppdaterat på flera dagar. Jag gör det inte bara för er heller utan jag får panik om jag inte får blogga. Helknasigt!
Ha en fin (sen)kväll så hörs vi i morgon
kram kram!

Kommentarer
Postat av: Lina~ my art & my life

sv: åh tack så mycket! hoppas att du har minst lika kul på Öland, vilket du verkar ha :) Kram!

2011-07-27 @ 00:24:31
URL: http://shiiwie.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt att höra att ni har det bra! Kram

2011-07-27 @ 09:16:54
Postat av: Sandra

Skönt att ni har det bra! :) Fortsätt och njut riktigt ordentligt nu! Kram!

2011-07-27 @ 10:44:41
URL: http://regnsjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0