7 Juli

Godmorgon!
Här sitter jag och äter frukost och kollar på något sugigt program om hunkar. Varför är det alltid så att de killar som anses vara hunkar eller för den delen tror att de själva är hunkar är så fula? Eller är det bara jag som tycker så? Nä tacka vet jag vanliga killar med hår på bröstet!
Har för övrigt sjukt ont i foten i dag för i går var jag mer klantig än vanligt. Våran toalettdörr låter så och jag hatar det ljudet så jag tänkte att om jag stänger dörren fort efter mig så kanske det inte hinner gnissla. Min tå var dock inte lika snabb och blev klämd på vägen. Outch!

Ömliga...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hunkar är absolut inget att ha i dom flesta fallen. Håller med dig om vanliga män, med lite skäggstubb blir det perfekt för manligheten på dom med ;).. Ha en bra dag!

2011-07-07 @ 12:10:42
URL: http://mikahela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0