Borås djurpark del 1

Det var fler än vi som ville se på djuren den här dagen. Som tur var stod vårat resesällskap en bra bit längre fram och oj vad kul det var att plöja fram med vagnen och se allas sura miner...

Fem meter in i parken lyckades Vide hälla ut halva sin vattenflaska över sig så det fick bli ett klädbyte...

Kossorna var spännande tyckte både Vide och kråkan.

Det är ju tur att man gillar att titta på folk...

Det är tur att man är född med två armbågar så man fick se på de söta pingvinerna.





Vide tyckte att det var jättekul att springa efter grisen men klappa vågade han inte.

Kaninerna var fina.

Vi besteg ett mindre berg för att titta på tre trötta älgar...

Ser ni sälarna?




Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Louise

Heheh ja det är kul när man kan fyndar lite :) Ja min kamera tar jag ju inte med överallt! Det är den alldeles för dyr för, är delvis därför jag köpte den lilla nikon coolpix :) Expert är jättebra på att hjälpa en med kameror, köpte min Nikon D90 där :) Men nu har jag spanat in en annan som är snäppet bättre än den jag har men den kostar över 11 000!

2011-07-21 @ 15:50:59
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Karin Larsson

Fina kort.....frågan är bara...vad gör jag med munnen?? Varm korv?? Kul var det i alla fall i den överfulla parken :-)

2011-07-21 @ 16:06:26
Postat av: Tess

Oj, vad mycket folk! Jag är väldigt lättirriterad när det är så mycket folk för de visar sällan någon hänsyn.

2011-07-23 @ 20:52:14
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0