Ett par bilder

I går schockade jag mig själv och min omgivning genom att ta en powervalk. Ja ni läste rätt! Jag har till och med ögonvittnen på det hela eftersom jag flåsade i kapp Royne och Emelie utanför sahlins höhö. De såg även att jag tog det långa varvet så det är ingenting jag sitter här och hittar på. Meningen var att jag skulle ta några bilder som bevis också men jag hann bara få två på några fina rosor och en knäpp på mitt ena ben innan mobilen dog och inte ville starta igen. Efter några timmar av ångest var jag tvungen att hålla in två knappar samtidigt i fem sekunder för att den skulle hoppa igång igen (tack för det google!)

Fina rosor

Benet!!! (med joggingsko på!)

Kommentarer
Postat av: cammie

impad =)

2011-07-19 @ 20:56:54
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehhe jepp det kan vi bevisa!!! du orkade antar jag också;)

2011-07-19 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0