Öland dag tre

Dag tre började vi med att åka runt lite. Jag köpte ett par finfina skor inne i ett tält där man skulle kunna tro att det bara säljs foppatofflor och gummistövlar. Ni ska få se! Det blev i alla fall inga bilder tagna förren vi hamnade på ICA's parkering och Vide fick springa av sig lite medans valda delar av styrkan gick in och handlade.

Vi stannade till vid stugan för att lämna av grejer...

...och styra kosan mot borgholms slott. Där fanns det många fina vinklar och vrår att fota.










Ser ni duvan?


Efter att ha sprungit runt på slottet några timmar så åkte vi hermmåt för att grilla men först körde vi gocart igen. Fast jag orkade inte hiva upp kameran förren vi gick där i från höhö.

Pappa fick bara äta sallad...

...och jag fick bara äta kryp. Slemmigt men mättande...

Också avslutar vi med två sköna bilder på vårat lilla charmtroll.


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha ååå sista bilden alltså :D störtskön!



Din zebrakommentar förresten did my day :D

Love din nya kamera! Så fina bilder :D

2011-07-29 @ 17:53:10
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Häftigt att se!!! Vi ska till Luxor hoppas jag men fy fan vad dyrt det var! Är det värt 100 euro?????



KRAM

2011-07-29 @ 19:52:24
URL: http://fnulan.se
Postat av: cammie

ah, vi har haft det gött. Men skönt att vara hemma oxå :). Vide har ju de finaste ögonen ever. Hihi

2011-07-30 @ 22:34:06
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0