soffslapp

Hej och hallå. Här sitter jag och slöar i soffan med en kopp kaffe. Vide sover sedan ett och vädret är grått och trist så då finns det inte mycket annat att göra än att sitta framför datorn och glo (oj vad synd det är om mig).
Hade en jättemysig förmiddag och pajen var riktigt god men den passar nog bättre till jul eftersom den smakade mest knäck. Barnen lekte medans vi morsor satt och snicksnackade. Så himla mysigt att våra kottar blivit lite större så de kan härja lite för sig själva medans vi sitter och slappar höhö.
Hade för övrigt en nära döden upplevelse precis nu när jag kände att det kliade i nacken. Kände efter med handen och där var det ju något (iiiiiiiih panik! en spindel!) men det var en liten ostbit....? What? äter jag med hela kroppen eller?

Hoppas att kaffet får stanna i muggen så jag inte hittar det i knävecken eller nåt...


Kommentarer
Postat av: Lotten - ♥ Zigge & Tigra ♥

Hahaha, en ostbit i nacken alltså. Ja men varför inte spara lite mat till senare lixom?

2011-07-01 @ 16:14:23
URL: http://jolozi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0