Svårstartad bil, knalleland och plask i poolen

Ja så kan man sammanfatta våran dag. Vi har åkt till Borås över dagen och det började ju så fint med att bilen inte startade. Tur att man har snälla grannar som hjälper till. efter många om och men fick vi igång skiten och begav oss i väg och det ironiska i hela historien var ju att vi skulle kolla på en ny bil...

Suddig bild innuti en Ford mondeo som vi är intresserade av (och nej mina kära facebookvänner det är inte en bulle i ugnen som gör att vi behöver ny och större bil utan vi är helt enkelt trötta på vårat volvovrak höhö)

Vi får se om det blir ett köp. Det är komplicerat att köpa bil. Så mycket man måste tänka på. Inte som att köpa läppglans direkt...
Efter lite kik på bilar blev det dags för mat på donken.


Jag passade på att ta en egobild inne på tjotta.

Vi gick runt lite i affärer och jag köpte lite grejer som jag visar i morgon.
På vägen hem stannade vi för en akut matpaus.

och väl hemma blev det en akut badpaus höhö. Jag fick också bada trots att jag inte hoppade i poolen för min lille son ääääälskar att skvätta <3


Jag gick på jakt och hittade både hallon och jordgubbar.

Mysig dag!
Nu ska kvällen spenderas i soffan framför en film och har jag tur kanske någon ställer fram en stor skål med godis också...fast det där sista kan jag nog glömma. Suck.
Ha det bra så hörs vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hoppas ni hittar er ett vrålåk! :D Å JÄTTEFIN klänning verkligen!! :D

2011-07-11 @ 19:57:14
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Jaha. Här ligger man sjuk och deppig och du ska liksom skryta... usch ;)Sjukt med bilgrejjen hahahah eller menar höhöhö

2011-07-11 @ 22:19:48
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: Sofie -Mamma till två små

Vilka underbara bilder! :)

2011-07-12 @ 13:12:28
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0