10 Juni

Hej hopp! Här sitter jag och segar in i det sista men nu måste jag ta tag i mig själv och börja städa. Jag tror tyvär inte att någon kommer hit och gör det åt mig...
Ni kan få kika på lite bilder från i går!

Vides mormor kom förbi och lämnade några paket.


Han fick två böcker och ett par jättesnygga byxor som jag viftar med här.


Sedan åkte vi till Vinninga för fika och tårta hos pappa.


Mamma har varit i Lissabon så hon är jättebrun


Vide fick smaka tårta men han tyckte inte det var någon höjdare haha.




Kommentarer
Postat av: August

Vad mysigt det ser ut! Vems gener har han fått om han inte tycker om tårta? Får nog bli hårdträning på det i framtiden. Vi kan föregå med gott exempel;)



Ja, regnkläder får det nog bli, eller så får vi gå någon annan dag.

Kram

2011-06-10 @ 12:47:20
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: Melanie

Men va gott fika! Det tackar man inte nej till minsann:) Det får han allt lära sig med tiden haha!

2011-06-11 @ 06:55:11
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0