16 Juni

Hej hopp!
Nu kan ni andas ut för nu är jag hemma igen (och vänder). Har haft jättemysiga dagar i Skåne och jag har självklart tagit massor av bilder som ni ska få se. Eftersom jag var en klant och glömde datorn hemma så ligger jag lite efter i utvecklingen känner jag. Har ju fortfarande inte lagt upp alla bilder från Kläppen till exempel. I morgon ska jag ju ut och fara igen för då drar vi till Metaltown men jag har tänkt tidsinställa massor av inlägg så ni får något att glo på här inne som omväxling höhö. 
Nu ska jag röja lite här, tvätta och förbereda packning inför helgen. Hoppas att det inte tänker regna hela tiden bara...

Jag och Vide på stranden i tisdags <3


Kommentarer
Postat av: malin

ååååh vilken fin bild! =) massa mer vill jag se =)

2011-06-16 @ 12:23:24
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Diana

ÅÅ vilka är sötast när det blåser?? :D

2011-06-16 @ 13:20:26
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0