21 Juni

Morrn morrn!
Här händer det inte så mycket i vanlig ordning. Jag har precis ätit frukost och lagt Vide igen så får vi se om han somnar. Just nu står han och dunkar nappen i väggen i alla fall höhö.
Hoppas denna dag inte blir lika seg som i går för då får jag rycket alltså. Kanske ska ta tag i mig själv lite eller? Städa och tvätta behöver man ju alltid göra liksom så det kanske får fart på mig....eller inte. Jaja vi får se vad som händer. Är jäkligt trött i dag för jag har vaknat några gånger i natt bara så där. Varför liksom? Drömde bland annat att Vide sjöng på engelska och att ett par kompisar som redan har ett hus tänkte köpa ett till som dom kunde renovera eftersom Eve tycker det är så kul att tapetsera höhö. Det huset var en sjuttiotalskattastrof gone bad och diskmaskinen var klädd i ett fluffigt grönt tyg. En mille skulle det kosta också haha.

Det får väl bli en bild på min egna sjuttiotalskattastrof...


Det verkar som att Vide somnade i alla fall.
Kika in lite senare för då kommer fortsättningen på skåneresan!


Kommentarer
Postat av: AnnA

Tycker erat badrum va lite charmigt faktiskt =)

2011-06-21 @ 13:46:32
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Louise

Asläckert ju! Hade varit värre om det hade gått i gul/orange!

2011-06-21 @ 18:36:34
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: August

Haha! Jag tycker faktiskt ert badrum är snyggt!

Det är skitjobbigt när man har sådana där nätter, men kul om man kommer ihåg drömmarna.

2011-06-21 @ 19:49:46
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0