22 Juni

Hej hopp!
Blev lite dåligt med bloggning i går men sånt blir det i bland. Jag känner mig ungefär lika grå och trökig som vädret utanför. Fast jag satt ju inte och pillade naveln hela dagen i går direkt. Fick till slut ett ryck och städade upp lite, tvättade och bytte sängkläder. Det blev mycket tvätt så jag får väl ta tag i vikningen snart men först ett avsnitt Glee medans Vide sover. Märkligt det där att han har börjat sova två gånger per dag igen. Han vaknade ju liksom 08.30 i dag men vill ändå sova igen vid tio? Det kanske är en fas eller något sådant (det låter bra så det säger vi)

Hörs lite senare!
Jag och Videung i Helsingör.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Snygg vagn=)

2011-06-22 @ 13:13:01
URL: http://www.bloggalajosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0