8 Juni

God förmiddag.
Herregud vilken sovmorgon vi tog i dag. Vide var jag tvungen att kaka liv i vid 10.30(!) och nu har han lagt sig igen. Måste vara värmen som gör honom så trött för en annan känner sig ju också som en sömngångare. I går kväll fixade vi lite inne på Vides rum så nu har han gardiner och fönsterbräda uppe. Får ta bilder sedan när han har vaknat igen. Mor min har kommit ner från Ö-vik också så hon lär väl gasa in på gatan när som helst så får vi se vad vi hittar på. Min lilla "grannkärring" Låle har också varit förbi här med tidningen eftersom Vide är med på "dig ska vi fira"-sidan. Hela tre annonser. Den vi skickade in ser ut så här



Så i morgon blir han ett <3
Vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag såg det i tidningen idag, så söt! :) Ja Louise gick ju ES över mig, så vi gick i C-huset ihop :)

2011-06-08 @ 14:44:17
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad tiden går fort! Grattis i förskott till Vide! :-)

2011-06-08 @ 14:45:58
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0