Här var det segt

Vide sover och jag sitter i soffan och känner mej...medvetslös..typ.
Har faktiskt plockat iordning här så det är väl mest dammsugning och sånt kvar men det får vänta tills lilleman har vaknat. Mor min kommer hit och hjälper mig så jag kan ju inte gärna tjuvstarta höhö. Ska bli väldigt kul med kalas i morgon men det är mycket att göra. Jag vill ju gärna göra allt själv också och har svårt för att be om hjälp. Jag ska för första gången i mitt liv göra tårtor i morgon (ja det räknas att det är jag som gör dom även fast det är köpta bottnar höhö).
Vi får se om de går att äta helt enkelt (annars blir det ju desto mer till mig och det är ju inte helt fel det heller)
Nä nu ska jag nog slänga i mig något ätbart (och sluta med parenteser) så får vi se om jag piggnar till.
Vad hittar ni på en sån här regnig dag? Fler än jag som känner sig som en paralyserad hösäck?

Gamal bild på mig som jag fipplat lite med (så här fräch är jag verkligen inte nu...) åh nej en parantes till!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter mysigt med en tripp med mamma/mormor.

Kalas är inte heller fel.



Ikväll blir det vin och soffhäng med en kompis, tänkte vi skulle göra om alla andra och laga tacos ikväll, hör ju inte varje fredag till i singellivet direkt =)

Imorgon ser det ut att kunna bli någon form av fest, tar det som det kommer helt enkelt !!



Kram & trevlig helg & lycka till med tårtorna (tror du fixar det galant så som du bakar )

2011-06-10 @ 17:06:50
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Mia

körsbärs läppar :) vad heter läppstiftet? :D

2011-06-11 @ 21:59:10
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0