Helt slut

Hej på er vänner!
Kalaset har gått jättebra och Vide har fått massa fina och bra saker. Slänger väl upp ett inlägg om det framöver. Tårtorna blev också jättegoda (om man får säga det själv höhö). Men nu är jag bra trött vill jag lova. Kände mig som en riktig bitch när jag sjasade ut svärföräldrarna och lerdalapacket men jag har hållt igång i flera dagar känns det som med att städa och ordna så nu vill jag bara sitta i soffan och mögla resten av kvällen. Sa precis ajja till Heineken när han var framme och nosade på min mat så då vet ni ungefär hur rörig jag är i huvudet haha. Packa måste jag också göra för i morgon åker jag och Vide med mamma och mormor till Skåne. Ja det var ett jävla flängande på mig men jag kunde inte låta bli att följa med när mamma frågade. Vi ska hälsa på moster och kusiner och lite annat bös. Ska bli jättemysigt! Jag plockar med mig datorn så får vi se om det blir någonting bloggat.

Hepp nu ska jag fokusera på filmen på teven och ägna mig åt min ostbricka (fast minus rödvinet då för den här bilden är från i går)

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Gott det ser ut med ostbricka =) bra att kalaset var lyckat!

2011-06-11 @ 22:44:04
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0