Kläppen dag två

Dagen började med att jag gick upp före mina pojkar...


....och drog ut på en powerwalk (ja ni läste rätt!) Mia tog täten.



Utsikten gick inte att klaga på.


Efter ungefär 8 km var det rätt gött med frukost.


Efter frukost var det dags för utflykt till hundfjället.


Det låg fortfarande snö kvar i backen.


Fantastiskt!



Fikapaus!



Sedan drog vi vidare till Sälen och kikade i affärer och käkade bland annat.




Min baksida lyckades hamna på bild.


Väl hemma blev det grillning.



Vi tjejer fick en cupkakeskurs av Mia.


Mina alster.



Resten av kvällen spenderades i soffan med spel och en jävla massa fika höhö.
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahaha nääää man får tänka sig för när man tatuerar sig! Tyvärr gick jag ju till gunnar här i stan när jag precis hade fyllt 18. Så den blev ju inte allt för snygg. Men den ska jag göra om så småningom :) Är det Louise K som är med på en bild där? Ni ser ut att haft det urmysigt! :)

2011-06-07 @ 22:11:54
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Meeeen vilken mysig dag! Och en sovbild på Vide fick jag se också :)

Kram

2011-06-08 @ 08:10:36
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0