Kläppen del fyra

På söndagen samlade vi oss efter frukosten för att ta oss upp till toppstugan.


Här gav jag upp...(och då har vi inte ens kommit fram till själva backen)


Dit pilen pekar skulle vi...jag dog lite.


Här gav jag upp på riktigt. Hallå hur stavar man till kondition liksom!


Men efter att ha suttit där och surat/vilat ett tag så gav jag mig fan på att jag skulle upp till den där jävla toppen (tur att man är envis...) Efter att ha kravlat mig upp för stupet som var brantaste delen av backen var jag så här nöjd (och inte snygg när det blåser höhö)


Till slut tog vi oss i alla fall till toppen!


Sen var det bara att kravla sig ner igen...



Går inte ens att få på bild hur brant det egentligen var.


Efter den här ansträngande eskapaden var jag rejält sugen på att ligga och klämma i en bubbelpool resten av dagen så jag tvingade med mig några rellativt badsugna personer till äventyrsbadet i Lindvallen.


När vi var färdigbadade åkte vi in till Sälen och åt mjukglass.


Vä hemma i stugan igen så klåde jag hela familjen Dalemo i Disney TP och resten av den kvällen spenderades med god mat, godis och mys som sig bör.


Sista dagen blev det bara en bild tagen nämligen den här


Sista dagen ägnades mest åt att städa stugor och åka hem helt enkelt.
Nu kanske ni tror att jag är färdig med mit "lite i efterhanduppdatering om Kläppen" men icke sa nicke jag har det bästa kvar. Men det får ni se senare för nu måste jag väcka min lilla pojkstackare och släpa med mig honom till BVC.
Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Jag blir trött bara av att se på bilderna :) haha

2011-06-16 @ 18:11:28
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Ville ju ha dig i skåne., nära mig liksom!

2011-06-16 @ 18:27:11
URL: http://fnulan.se
Postat av: Sandra

Du är ju jättesöt när det blåser! :D

2011-06-16 @ 20:04:16
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Du gjorde det bra som tog dig upp till toppen :)



Tore har bara gått i tre-fyra dagar nu och tänker inte sluta .. och jag blev lite förvånad när jag såg hur bra han gick även ute :)



Kram!

2011-06-16 @ 20:47:15
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0