Midsommarbilder del 1

Nu slänger vi ut lite bilder här tycker jag.
Dagen började med lite grillning.

Sovande barn på rad...

Kan ni gissa vilka som grillade bananer med choklad?

Två nyvakna killar kollade läget.

Mina fina älsklingar

Vi gick tipspromenad också och Vide höll i utslagsfrågan "Hur många makaroner har morsan orkat slänga ner i den här burken"

Efter att vi ätit så var det dags att bege sig hem och göra sig iordning lite för att sedan samlas igen.

Det var dags att leka lekar och här är några av mina lagmedlemmar.


Fjällans snajsiga naglar

Lekarna var bland annat hoppa säck, springa med ett ägg på sked och som här skjuva varandra i skottkärra med ögonbindel(!)

Hej va de går!

Mitt lag vann såklart så vi fick varsin japp. Mums!


Del två kommer i morgon!


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Jisses med barn!!! Vem hade roligast, ni vuxna eller barnen?

Grattis till vinsten..

Här är det ngt bättre, chockreaktionen kom nog idag för jag har tjutit i ett och sovit.. Inte lätt att försöka vara stark alltid

Puss

2011-06-25 @ 21:57:39
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0