Pretty in pink

Hej!
Här sitter jag och är fruktansvärt rastlös. Vide sover sedan ett tag tillbaka och min tanke var att jag skulle passa på att pressa lite i solen då men det bestämde sig för att bli molnigt i stället. Jävla oflyt hela tiden.
Jag tröstar mig med lite Harry Potter och yoghurt och känner mig ganska nöjd ändå.
Filmen vi såg hos fjällan var förresten Pretty in pink. Helt okej måste jag säga (du har fått mig på kroken!).
Får se vad jag hittar på fram till kryddpartyt i kväll. Beror på när Vide vaknar så kanske vi tar en promenad eller nåt. Har blivit lite väl mycket sittapåarsletochgöraingenting det sista...
Jag har visst ingen passande bild så...
POMMAC!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Lite ledsen.. känns som att vi håller på att växa ifrån varandra? Är det så? Vill du ha paus? Behöver du vara lite fri?

Du är mitt allt det vet du va? Lämna mig aldrig!



Puss

;)

2011-06-28 @ 00:06:36
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0