10 Mars

Morrn morrn!
Nu har både jag och Vide wild fått frukost i magen och just nu härjar han runt med sina leksaker medans jag sitter här och slappar. Simmat har jag även hunnit med på morgonen men i dag var det änna lite trångt eftersom vi var hela fem personer i bassängen vid en tidpunkt. Mycket svallvågor blev det så jag tröttnade lite tidigare än vanligt och gick och satte mig i bastun i stället där jag tack och lov fick vara ifred (hallå kan inte alla andra passa på att simma när jag inte är där så jag kan få hela bygget för mig själv liksom...)

Nu ska jag inte göra så mycket mer än att vänta på att syrran och Hugo ska storma stället.

Bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Åh vad underbart det ser ut!

2011-03-10 @ 12:26:24
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0