14 Mars

Suck suck suck...
Jag sitter och våndas över hur stökigt det är här. Det ser ut som fan och hans moster haft fest tillsammans med katta och strof typ. Vi har ju inte vart hemma i helgen så vem har stökat ner liksom (jaha ja, är det jag som har sktit i att städa på hela veckan nu igen...)
Nog pratat om min skit!
Dagen började i alla fall ovanligt bra med sovmorgon till 9.15. Det var ju inte i går om man säger så...
Frukost har intagits i soffan framför sista avsnittet på säsong fyra av Dexter. Oh my fucking god säger jag bara! Måste ha hem säsong fem nu på direkten.

Annars händer det inte så mycket mer i dag än att vi ska på återträff med föräldragruppen. Det ska bli kul eftersom det var ett tag sen vi gick på det.

Haha började skriva på detta inlägget i förmiddags och glömde bort det och gissa vad jag gjort i stället?
STÄDAT!
(någorlunda i alla fall)

Jäla skiiiiit fan! (genom en skitig bilruta med gasen i bott...)


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har redan sett säsong 5, den är riktigt bra! :) Och förbannat spännande!

2011-03-14 @ 15:05:45
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0