15 Mars

Tjo!
Sitter här och är lite vresig på mig själv för att jag inte kom i väg och simmade i morse. Var såååå sjukt trött när larmet ringde. Kommer inte ihåg senast jag var så slut. Till saken hörde att när jag stängt av larmet och bestämt mig för att somna om drömde jag att jag var och simmade fast bara typ tre längder för det var bad för alla när jag kom dit (haha) så det var knökat i bassängen. När alla barnfamiljer bestämde sig för att gå upp hade jag bara några minuter på mig att simma innan de stängde. När vi vaknade frågade Håkan om jag varit och simmat och drömmen var så verklig att jag nästan tänkte svara ja höhö.

Det verkar också som att det är något fel med minneskortet till kameran. Spärrat tydligen. Jag fattar noll och Håkan också så han får se till och fixa det när han kommer hem. Jag är ju helt handikappad utan min kamera men jag får väl börja använda min mobil...

En bild på mina sötnosar. Ser ni hur glad Vide blir när pappa kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag gillade den blåa kavajen och den gula ollen :) Så det kan det nog bli när man får sina hårt ihoptjänade stålar :) Säsong 5 gick på canal+ i, ööö, januari tror jag? Så säsong 6 borde komma snart tycker jag! :)

2011-03-15 @ 11:10:23
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: AnnA

Drömde också att jag va och simmade.. Men bara några längder, sen blev jag jagad av vampyrer :S Fin bild =)

2011-03-15 @ 11:31:18
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Diana

Men då har du ju fått motionen, du gjorde säkert simrörelser när du sov, haha!

2011-03-15 @ 12:50:13
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Em

Mitt kort spärrades med å då var det den där fjongen på sidan som man skulle dra i rätt läge, sen var det lite kruxigt att få i kortet igen utan att den hamna i spärrläge igen men nu funkar det! Värt att prova om ni inte redan provat... Lycka till!!

2011-03-15 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0