7 Mars (se där nu har till och med jag fattat att det är ny månad...)

Här har det varit mer eller mindre dött hela helgen. I går hände något hemskt som fick mej att känna mig värdelös och ledsen men det är ingenting jag känner för att ta upp här. Jag vill bara glömma det!
På toppen av allt har jag jobbat och haft kalas för Håkan så tiden har ju inte funnits till heller. Nu är det i alla fall en ny vecka och nya tag och i morse fick jag en underbar nyhet och det var verkligen precis vad jag behövde.

Nu ska jag packa ihop min underbara son och gå en sväng med vagnen så han får sova lite innan vi brötar in hos fjällan som bjuder på fika.

Tack för fina kommentarer! Jag blir alltid lika glad när jag kommer in här och det verkar till och med som att jag är saknad höhö

Hörs senare!

En gamal mysig bild på mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch då! Hoppas inte det är något allvarligt! Kram på dig!

2011-03-07 @ 11:49:00
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: sändy

ja reagerante heller på att det inte var februari ;).



men faan det där lät inge kul, hoppas det löser sej <3 skönt att det kommer lite bra nyheter me :).



jaa, hela min dag blir rubbad lixom om jag inte får läsa din blogga mens jag packar upp ett nytt avsnitt av bb (BigBrother å inget annat) :P. känn ingen press hurru höhö ;). din blogga får mej alltid å dra på smilbanden :)

kram på dej!

2011-03-07 @ 12:24:54
Postat av: Malin

Den här bilden är lite för skön =) Tack för idag!

2011-03-07 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0