Bilder från i går

Ja jag knäppte ju några bilder i går (med betoning på knäpp på en viss bild...)

Jag tog en liten promenix med Vide innan vi gick och fikade så han fick tupplura lite i vagnen.
Det var vårigt och fint.


Det blev änna svettigt så jag satte mig och vilade en sväng. Conversen var på och det betyder ju att det är vår på riktigt.


Jag solade näsan lite också och tänkte att jag skulle få en trevligt bild på det till bloggen men nä då nu måste jag passa på att mobba mig själv lite. Googlar man schleten småbarnsmorsa så får man nog upp den här bilden.


"Hej jag heter Kristin och jag har två traktordäck under ögonen" Hej Kristin!
Fast grejen är ju att jag gentligen inte har två traktordäck under ögonen så vad har vi lärt oss av detta? Jo, att never ever fota oss själva i motljus höhö.

Till slut pallrade jag mig iväg till Eve och där fick man så här gött fika.


Vide och Lukas hade många bollar i luften...


Fin fredag helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Men gud, vart köper man den där Flodhästen???



Och du e ju asfräsch! :D

2011-03-26 @ 16:17:41
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Gud så HÄRLIGT det ser ut med barmark .. vill också ha en värld utan snö!!

2011-03-26 @ 16:46:02
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: HighlanderTess

Vilka härliga skor! Gillar färgen!

2011-03-26 @ 22:32:08
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0