Färdigjobbad för i dag

Japp jobbet har gått bra men det är ju alltid skönt att komma hem höhö. Höll på och jagade upp mig på vägen hem dock eftersom jag hade glömt ta med nyckel och jag visste ju att Håkan och Vide skulle bort på kalas så jag såg för mig själv hur jag skulle få stå med näsan tryckt mot fönsterrutan utan att komma in. Tur då att man har en karl som tänker med njuren och hade lagt ut en nyckel till mig. Phju!
Jaha vad ska man göra nu då? Passa på att dammsuga och moppa golven medans huset är tomt? Putsa takkronan? Dansa naken på bordet? Pilla naveln? Alla dessa möjligheter...

För er som undrade så kan man beställa draken/flodhästen på babybay.se
Jättefin!
 


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hahahaha dör åt ditt förra inlägg och du säger att jag är klockren! Pussgurka

Om du nu gör den där dansen så glöm inte att ta foto eller filma till youtube, succé liksom!

2011-03-27 @ 10:36:06
URL: http://Fnulan.se
Postat av: Mia

Åhh, jag vill bara ha massa bebisar med Gabbe när jag läser din blogg jämt ;D



Underbar drake de dära..



Kram/Mia

2011-03-27 @ 20:06:51
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0