Här sitter jag och väntar på mat...

Blev lite sent i dag eftersom svärfar och Hanna var här och kollade på bilar (vi är nämligen på jakt efter en ny). Dom är väldigt insnöade på Saab så det får väl bli en sån. Jag har väl inte så mycket att säga till om på det området...
Bullarna blev för övrigt svinigt goda. Testade att göra en fyllning med mandelmassa, smör, socker och kanel (ja ni hör ju hur jävla gött det låter).
Många blev det så nu är häcken..jag menar frysen full. Så full att jag var tvungen att springa över med en leverans till grannarna (som tydligen också hade bakat höhö...) Men lika glada blev dom för det.
Resten av kvällen som är kvar ska väl spenderas framför teven med en kråka breve.

Håkan breve spisen...eller framför kanske? (inte under i alla fall...)


I morgon är det banne mig jag som mösar sig upp och simmar för i helwheathe!

För övrigt måste jag bara förtydliga mig lite angående förra inlägget eftersom en del verkar tro att det var Vide som hade puttat de andra barnen och varit elak (lite lustigt att man tror att en niomånaders klarar av sånt..?) Jag skriver ju inte alltid så rätt och riktigt kanske men det var alltså det där barnet som kastade dockan på Vide som alltid bråkar och jag har bara väntat på att han ska ge sig på Vide också. Det var så jag menade. Sen får vi se i framtiden om Vide får sådana mobbartendenser men det får vi ju hoppas att vi slipper...

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Nu frestas du igen!

2011-03-16 @ 22:16:13
URL: http://fnulan.se
Postat av: Helena

Saab är bra, vi har en 9-5a. Våran andra 9-5a och har bara bra att säga=) I love it

Ja duffy är barndomsminnen det=) Jämt när jag pratar om den glassen (vanligtvis när man blivit sentimental på fyllan) så fattar aldrig nån vilken glass jag menar!!=D

2011-03-16 @ 23:38:57
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Diana

Å bulla lät froktansvärt goda! :D lägg ut recept! jag vill mä bo i kvänum där man får bullar om nån bakat :)

2011-03-17 @ 09:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0